top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverfredericdemeus

Dancing with the Devil


Sportfotografie boeit me. Een facet in de fotografie dat ik heel graag, maar eigenlijk veel te weinig doe. Hoewel ik moet toegeven dat ik mij verdiep in de wereld van basketbal fotografie. Nie simpel, maar 't komt goed. Sport is emotie, maar dat moment pakken gaat snel. Anticiperen en zorgen dat je klaar bent zijn de boodschap. A good photographer is knowing where to stand zei Ansel Adams ooit. Dans & Demo is een discipline dat dans, tumbling en acrobatisch turnen combineert. Een soort triatlon van de gymnastiek maar helaas niet zo bekend bij het "grote" publiek. Hier zie je Oostende turngroep van KOTV Noordzee in actie tijdens hun nummer "Dancing with the Devil" of de creatieve uiting van de mentale druk waarmee sporters te kampen krijgen. Hun 4e plek werd meteen ook de beste uit hun carrière en dik verdiend voor de jarenlange opofferingen van deze gymnasten. Proficiat!

8 weergaven

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page