top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverfredericdemeus

Een nieuw jaar...

2023 was voor mij een topjaar op verschillende vlakken, maar op fotografisch vlak niet een jaar dat als een topper in de geschiedenisboeken gaat. Een andere invulling van de beschikbare tijd zorgde voor minder "uitstapjes" waardoor minder ge-"schoot" werd. En ook het weer werkte niet altijd mee. Ik zag vooral veel basketbalwedstrijden en merkte alvast dat dit geen evidente sport is om in beeld te brengen. Zeker en vast een belangrijk werkpuntje voor 2024 😉. Gelukkig ziet 2024 er op fotografisch vlak anders uit. Een aantal reizen staan op de planning. Bestemmingen? 2 worden nog ingevuld, eentje staat al vast. Maar het wordt wachten tot november om er van deze de resultaten van te zien.


Verder zie ik leuke vooruitzichten en hoop ik vooral op een goede gezondheid voor mezelf en iedereen rond me. Enkel dan kunnen we onze plannen waarmaken! Because "health" is our greatest wealth.





1 weergave

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page